Володимир Зеленський підписав Проект Закону №8172 "Про деякі питання використання транспортних засобів, оснащених електричними двигунами та внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо подолання паливної залежності і розвитку електрозарядної інфраструктури та електричних транспортних засобів".
Документ класифікує легкі електричні транспортні засоби на дві категорії:
- легкий персональний електричний ТЗ, що оснащений електричними тяговими двигунами із потужністю до 1000 Вт, має максимальну конструктивну швидкість до 25 км/год;
- низькошвидкісний легкий електричний ТЗ, що оснащений електричними тяговими двигунами, має максимальну конструктивну швидкість, що є меншою або дорівнює 50 км/год, та споряджену масу не більше ніж 600 кг.
Ті пристрої, які розвивають швидкість понад 50 км/год не підпадають в ці категорії, ймовірно, вони розглядатимуться, як мотоцикли.
Як повідомив експерт громадської організації Асоціація велосипедистів Богдан Лепявко: «В разі будь-яких пригод користувач такого пристрою вже 100% водій транспортного засобу, а не пішохід».
Також він зазначив: «Якщо продовжувати слідувати європейському досвіду, то пристрої з найнижчої категорії прирівнюються до велосипедів, вищі — до мопедів. Іноді можуть робити якісь винятки (наприклад, рух по тротуарах з додатковим обмеженням швидкості), — але навіть це вже не так страшно, коли є отаке розділення, бо очевидно, що пристроїв, швидших за 25 км/год, на тротуарах вже точно не буде».