Завдяки електронному порталу можна здійснювати постійний контроль за своїми даними, що впливають на пенсійні права, отримувати необхідну інформацію і попередньо записуватись на прийом до фахівців. Веб-портал Пенсійного Фонду України надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами Пенсійного фонду України, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.
Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних. У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.
Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:
- отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян)
- отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів)
- формування запитів на попередню підготовку документів
- можливість подачі скарг
- запис на прийом до фахівців Фонду
- отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).
Для зручності громадян процедура реєстрації на Веб-порталі максимально спрощена. Найбільш тривалим є етап особистого звернення до територіального органу Пенсійного фонду для оформлення заяви на реєстрацію. Це необхідно для виконання вимог щодо захисту персональних даних.
Також через особистий кабінет на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного Фонду України Ви можете отримати довідки з підтвердженням QR-кодом, використовуючи електронний цифровий підпис (ЕЦП).
Спеціалісти Лубенського об'єднаного управління завжди готові надати допомогу в реєстрації нових користувачів на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного Фонду України, телефон для довідок 70868.
Лубенське об'єднане управління
Пенсійного фонду України