Розвиток «Гармонії» не має меж!

garmonia 03122018 1ТОВ «Лубенський молочний завод» – це не лише одне з найбільших молокопереробних підприємств Полтавщини, а й перш за все потужний колектив, якісна продукція і довіра покупців. 81 рік ТМ «Гармонія» дарує свою турботу та любов мільйонам українських родин, виготовляючи тільки найкраще і найкорисніше. Підприємство активно працює і розвивається, професійно підходить до своєї діяльності, а тому достойно позиціонує себе як на теренах України, так і за кордоном.

2018 рік став значущим для заводу, адже навесні було запущено нову лінійку йогуртів з неперевершеними наповнювачами – полуниця, злаки та вишня-черешня; напередодні літнього сезону ТМ «Гармонія» почала виробництво морозива пломбір із легким сорбетом ожина, фісташка та диня; безпосередньо в липні було встановлено найсучаснішу лінію фасування кисломолочного сиру.

Найголовнішою подією року для підприємства став випуск класичної кисломолочної продукції та групи молочних десертів «Мгарське» у зручній екологічній упаковці пюр-пак. З нагоди цього генеральний директор ТОВ «Лубенський молочний завод» Володимир Дорош запросив представників мас-медіа на презентацію з можливістю дегустування продукції нової лінійки. Ця зустріч стала своєрідним підбиттям підсумків цьогорічної діяльності підприємства, а також окреслила напрямки його розвитку.garmonia 03122018 2

- Сьогодні ми представляємо вам нову лінійку своєї продукції, яка має символічну назву «Мгарська», – звернувся до журналістів Володимир Дорош. – Ця лінійка існує вже давно, проте зараз ми провели ребрендинг і тому перед вами досить сучасний вигляд молочної продукції. Найперша її особливість – дизайн упаковки, оскільки наша команда доклала всіх зусиль, аби продукт був високої якості, милував око і був зручним у використанні. Ми намагалися зробити свій товар максимально українським, з національною колористикою, тому застосували елементи петриківського розпису відомого львівського митця Олександра Опарія. Зовнішній дизайн – більш сучасний, це є вимога часу. Раніше продукція зовні була більш розцяцькована, зараз дещо стриманіша, але в той же час покращена.

Курс на модернізацію виробництва вражає своїми результатами: завершено реконструкцію системи охолодження та зберігання молочних продуктів, сирного цеху, де працює сучасна італійська лінія фасування кисломолочного сиру, встановлено нове обладнання в цеху прийому молока, здійснено заміну резервуарів в апаратному цеху, де саме проходять процес виготовлення кисломолочної продукції. А завершився рік лінійкою випуску продукції в новій екологічній упаковці пюр-пак.garmonia 03122018 3garmonia 03122018 4

Остання являє собою багатошаровий потоншений картон, який захищає продукт від багатьох зовнішніх факторів, покращує зберігання і зручний у використанні в порівнянні з поліетиленовою плівкою. В середньому за день фасується до 6 тон всієї продукції в такій екологічній упаковці.

Як стверджує генеральний директор ТОВ «Лубенський молочний завод», найголовнішою метою виробництва було мінімізувати ручну роботу на тих етапах, де вона мала місце. Автоматизація значно зменшує людську працю, а подекуди й нівелює її взагалі, втім, поки що це ніяк не позначилось на штатному розписі (прим. авт. – нині чисельність працівників складає 650 осіб). Найсучасніша лінія в цеху з виготовлення сиру кисломолочного дозволяє фасувати продукт на дуже великій швидкості. Додаткове охолоджування сиру після його сквашування подовжує термін придатності продукту. На етапі фасування, віджиму, упакування повністю вилучена ручна праця. У свою чергу це створює середовище, в якому продукт при виготовленні практично не контактує з людьми. Сам же технологічний процес сквашування сиру, як то додавання заквасок, температурний режим, період та рецептура – не змінився.

Запорукою успішної діяльності заводу на сьогодні є експортна політика підприємства. Так, Лубенський молочний завод своєю продукцією забезпечує не лише Полтавщину і країну загалом, а й поставив собі за мету стратегію розвитку зовнішньоекономічної діяльності, тому на даному етапі відбувається експорт в 7-8 країн світу і надалі планується підписання нових контрактів.

- Основна продукція, на яку є дуже великий попит за кордоном – це масло солодковершкове екстра, – коментує ситуацію заступник директора з фінансових питань, відповідальний за зовнішньоекономічну діяльність Юрій Охріменко. – Завод має давні традиції з виробництва цього продукту, а відтак користується дуже великою популярністю в таких країнах як Грузія, Туреччина, Саудівська Аравія, ОАЕ, Марокко, Південна Корея і В'єтнам. Зараз ідуть перемовини з Македонією, плануємо відкрити своє представництво у м. Дубай, адже є низка компаній, які працюють з метою розширення і представлення України, як країни потужного експортера і ми плануємо взяти в цьому участь. Хочемо постачати не лише масло, а й молочну продукцію – йогурти, молоко, кефіри, ряжанку, а також вийти на експорт з морозивом».

Варто відзначити, що представники арабських країн під час візиту на Лубенський молочний завод, високо оцінили якість продуктів. Так, в цьому році завод пройшов сертифікацію «Халяль» (прим. авт. – міжнародний сертифікат, який дає можливість здійснювати експорт продуктів харчування в мусульманські країни світу). Сертифікат виставляє жорсткі вимоги як до сировини, з якої виготовляються продукти, так і до персоналу, виробничих приміщень, упаковки і маркування. Продукція ТМ «Гармонія» має також кошерний знак, а значить відповідає іудейським релігійним настановам щодо її виготовлення та вживання.

Складна ситуація, яка склалася в нашій державі, попри всі побоювання і ризики, жодним чином не вплинула на виробництво, адже всі ринки збуту збережено, а партнери з інших країн поставились до цього з розумінням.

Під час екскурсії виробничими потужностями начальник департаменту лабораторного контролю та промсанітарії Ірина Вільхова детально розповіла про процес вироблення сиру кисломолочного, в тому числі з нової лінійки «Мгарський». Відбір сировини вищого ґатунку, подвійна пастеризація закваска найкращих виробників, закритий потік та герметичне пакування не лишають сумніву в тому, що продукція ТМ «Гармонія» відповідає високим стандартам якості. Переконатися в цьому змогли і представники ЗМІ, які в числі перших продегустували продукцію нової лінійки.garmonia 03122018 5garmonia 03122018 6

- Ми пишаємося своїми здобутками і хочемо донести свою продукцію до всієї громадськості, – говорить генеральний директор ТОВ «Лубенський молочний завод» Володимир Дорош. – Ми намагаємося створювати гармонію навколо себе не тільки в економічному плані, виробничому, а й у соціально-культурному. Кожне підприємство має бути соціально спрямованим і відповідальним, адже збереження і відбудова держави у наших руках. У майбутніх планах – реконструкція банно-оздоровчого комплексу у медичний центр для працівників, а також більш глобальний проект – спортивний комплекс з басейном. Конкурентне середовище змушує нас постійно розвиватись, вдосконалюватись для того, щоб виграти боротьбу за покупця. Ми рухатимемось тільки вперед і межі в розвитку «Гармонії» немає!»garmonia 03122018 8garmonia 03122018 7

Юлія АНТОНЕЦЬ.

Сергій СТЕПЧЕНКО.

Календар свят

Травень, 2025
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1
День праці
23
Вcесвітній день свободи друку (преси)
4
567
День радіо
8
День пам’яті та перемоги над нацизмом
День пам'яті тa примирення, присвячений пам'ятi жертв Другої Світової війни
Міжнародний день Червоного Хреста
9
День пам'яті тa примирення, присвячений пам'ятi жертв Другої Світової війни
1011
День матері
День Європи (міжнародний)
12
Всесвітній день медичних сестер
131415
Міжнародний день сімей
1617
Всесвітній день електрозв'язку тa інформаційного суспільства
День Європи (український)
День науки
18
День пам'ятi жертв політичних репресій
День молодіжних тa дитячих громадських організацій
Всеукраїнський день працівників культури
Усесвітній день пам'ятi людей, померлих від СНІДу
Міжнародний день музеїв
19
Міжнародний день боротьби iз гепатитами
20
День банківських працівників
Усесвітній день метролога
Всесвітній день лікаря-травматолога
21
Вcесвітній день культурної різноманітності в iм'я діалогу і розвитку
22
Міжнародний день біологічної різноманітності
23
Свято Героїв
24
День слов'янської писемності тa культури
25
День хіміка
День Києва
День філолога
Тиждень солідарності з народами неcамокерованих територій
26
Тиждень солідарності з народами неcамокерованих територій
27
Тиждень солідарності з народами неcамокерованих територій
28
Тиждень солідарності з народами неcамокерованих територій
День прикордонника
29
Тиждень солідарності з народами неcамокерованих територій
Міжнародний день миротворців ООН
30
Тиждень солідарності з народами неcамокерованих територій
День зварювальника
31
Тиждень солідарності з народами неcамокерованих територій
День працівників видавництв, поліграфії тa книгорозповсюдження
Всесвітній день без тютюну
 

Онлайн-передплата

Лубенщина онлайн-передплата

Реклама

Замовити рекламу

Як стати журналістом

Привітання в газеті

Видавництво Лубни

Погода

Погода

Курс валют

Контакти

  • Адреса редакції: 37500, м. Лубни, проспект Володимирський, 43 (вхід з двору), 2-й поверх.
  • Телефон: +38(05361)61651
  • Телефон: +38(05361)74556
  • E-Mail: Lubenschina@ukr.net

Телефони

  • Директор підприємства (редактор) (05361) 7-45-56
  • Головний бухгалтер (менеджер з реклами) (05361) 6-16-51

Інформація

  • - Директор підприємства (редактор): Олександр Міщенко
  • - Індекси 61247. 61501. 61502

Угода

  • - За точність викладених фактів відповідальність несе автор
  • - За зміст та достовірність інформації у рекламі відповідальність несе рекламодавець
  • - Редакція не завжди поділяє позицію авторів публікацій
  • - Редакція залишає за собою право скорочувати матеріали
  • - При використанні, або копіюванні матеріалів з сайту, посилання на сайт газети "Лубенщина" - обов'язкове!