Відповідно до змін чинного законодавства з 1 січня 2023 року, автоматична виплата державних допомог, без звернення громадян, у період воєнного стану продовжується лише особам, які проживають на території територіальних громад, де ведуться воєнні (бойові) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні).
Для мешканців Полтавської області автоматична виплата державних соціальних допомог проводиться включно до 31 грудня 2022 року.
Для продовження виплати державних допомог з січня 2023 року такі особи повинні подати нову заяву з пакетом необхідних документів.
Документи на призначення державних допомог можливо через:
уповноважену особу відповідної територіальної громади;
центри надання адміністративних послуг;
управління соціального захисту населення.
Прийом документів здійснюється щодення з понеділка по п’ятницю, відповідно до графіку робочого часу.
Заявник повинен при собі мати оригінали наступних документів: паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного коду, свідоцтва про народження дітей та інші документи, необхідні для призначення визначеного виду допомоги.
Заява та декларація заповнюється ЛИШЕ в органі, який обрано для звернення за призначенням допомоги.
Щоб не втратити право на продовження виплати допомоги з січня, документи на розгляд повинні бути надані до кінця січня 2023 року.
Звертаємо увагу!
Для одержувачів державних допомог, якими вже подано заяву з необхідним пакетом документів на призначення (продовження виплати) державних допомог або термін призначеної виплати ще не закінчився, звертатись додатково не потрібно – виплата допомог буде продовжена на термін визначений діючим законодавством.
Управління соціального захисту Лубенської міської ради