На конкурс було подано 21 проєкт із усієї громади. Проте, з них до голосування було допущено лише 11, оскільки решта були оформленні не належним чином.
Загалом у конкурсі Шкільний громадський бюджет 2021 року свої голоси віддали 8764 мешканців Лубенщини, що майже у 4 рази більше, у порівнянні з 2020 роком (2120 голосів). Так, найбільше голосів, а саме 1616, набрав проєкт «Безпечне освітнє середовище в Лубенській ЗШ I-III ст. № 1 (встановлення відеоспостереження)», автор Вікторія Ступка, що у 3,5 раза більше у порівнянні з минулим роком (483 голоси). Отож, можемо порівняти, наскільки піднялася зацікавленість громади до конкурсу Шкільний громадський бюджет.
Згідно Положення про Шкільний громадський бюджет, для реалізації проєктів - переможців 2021 року було передбачено 200 тис. грн, із яких 100 тис. грн - на проєкти міста Лубни та 100 тис. грн - для тих, які будуть реалізовані у сільських населених пунктах Лубенської територіальної громади.
У переліку переможців 2021 року стали 4 проєкти :
«Безпечне освітнє середовище в Лубенській ЗШ І-ІІІ ст. № 1 (встановлення відеоспостереження)» - автор Вікторія Ступка, вартість проєкту - 49320, 00 грн, проголосували 1616 мешканців громади;
«Спортивний інвентар для Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 8» - автор Олександр Педоряка, вартість проєкту - 50000,00 грн, віддали голоси 1534 мешканці громади;
«Майстерня творчості» – сучасний освітній кабінет трудового навчання та технологій» (ОЗ "Вовчицький ліцей") - автор Софія Кублицька, вартість проєкту – 50000 грн , проголосувало 950 мешканців, з урахуванням коефіцієнту 7463,998 бала;
«Бібліотечний медіапростір ОЗ «Калайдинцівська ЗОШ ЛМР» - автор Максим Дацій, вартість проєкту – 49900,00, віддали голоси 628 мешканців громади, з урахуванням коефіцієнту 5967,984 бала.
Протокол Координаційної ради, в якому визначені проєкти – переможці, з додатками, повинен бути затверджений на черговому засіданні виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області.
ІНФОРМАЦІЯ ТА ФОТО З САЙТУ Лубенської міської ради