Передати покази електролічильника з новим мобільним додатком – ще простіше!
У зв’язку з продовження карантину до 11 травня, АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» рекомендує передавати покази електролічильника за допомогою простих та зручних онлайн-сервісів:
– через сайт АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», в меню «Передати покази»;
– за телефонами Кол-центру: (0800) 305-035 (безкоштовно), (0532) 510-910, 050-305-99-10, 097-20-20-207, 093-17-02-533 (за тарифами операторів зв’язку);
– через онлайн-сервіс «Ваша абонентська книжка»;
– через месенджер Viber за посиланням: viber://pa?chatURI=pltoblenergobot;
– через чат-бот «ПолтаваОблЕнерго» у месенджері Telegram @PltOblEnergo_bot;
– зателефонувавши за контактними службовими стаціонарними та мобільними телефонами філії;
– через скриньки для кореспонденції у філії;
– електронною поштою.
Нагадуємо, що побутовим споживачам варто передавати покази електролічильника протягом двох днів до кінця розрахункового місяця та трьох днів наступного розрахункового періоду. Ці покази вважаються даними на перше число календарного місяця.
Повідомляємо, що для вашої зручності АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» запустило новий офіційний мобільний додаток.
Він акумулював у собі найбільш популярний функціонал веб-сервісу «Ваша абонентська книжка» для побутових споживачів електроенергії.
Щоб встановити додаток, перейдіть за посиланням https://play.google.com/store/apps/details…
Не забудьте видалити стару версію додатку з мобільного пристрою (якщо вона у вас була встановлена).
Мобільний додаток надає можливість:
- зручно передавати покази лічильника електричної енергії;
- контролювати необмежену кількість особових рахунків;
- зателефонувати або звернутися до працівників Кол-центру он-лайн;
- здійснювати оплату послуг он-лайн.
Ми вдосконалюємося для вас!