Українська економіка не надто славиться виробництвом. В основному – це торгівля. Тому особливо ціниться те, що в Лубнах змогли зберегти базу та кадровий потенціал для переобладнання та ремонту автомобілів. Так-так, ви не помилилися: ТОВ «Автомаш-Лубни» не лише працює, а й намагається створювати перспективи для майбутнього виживання.
Досить молодий, але досвідчений директор підприємства Олександр Олексійович Волик чітко усвідомлює становище авторемонтної галузі. Втім занепадницьких ноток у його голосі непомітно. Він націлений на збереження ТОВ «Автомаш-Лубни», його подальший розвиток. Тому нині паралельно веденню робіт, що є традиційними для підприємства, проводить його акредитацію, що дасть можливість здійснювати техогляд всіх типів автомобілів. Ділова людина, він розуміє, що можливості, якими володіє завод, дають йому базу для роботи в цій сфері. В існуючих цехах підприємства є дільниця з технічного контролю автомобілів. А оскільки у державі планують в найближчі роки ввести техогляд на транспортні засоби, а не лише на комерційний або вантажний та автобусний транспорт, то це реальна перспектива розвитку ТОВ «Автомаш-Лубни».
Щодо сьогодення, то тут як займалися ремонтом автомобілів, їх переобладнанням, роботою зі спецтехнікою, так і займаються.
На ТОВ «Автомаш-Лубни» переобладнують двигуни з бензинового на дизельне паливо, встановлюють газобалонне обладнання на автомобілі, виготовляють самоскидні кузова вантажних автомобілів. Тобто виконують всі можливі види переобладнання, які мають іти в перереєстрацію. Отже, можуть автомобіль-асенізатор переобладнати на бортовий, забезпечити додавання на автомобіль обладнання маніпулятора, кранової установки.
Виконують зварювальні роботи, фарбування, внутрішнє оздоблення, в тому числі автобусів ПАЗ, КАВЗ, інших марок, ремонт двигунів, а також вантажних автомобілів ЗІЛів, КамАЗів, ГАЗонів. Займаються ремонтом рухової частини, кузовними роботами. Плюс мають базу для переобладнання мікроавтобусів з вантажних у пасажирські, з пасажирських в спецтехніку, наприклад, карети екстреної медичної допомоги.
Заявлені роботи неможливі без людей – згуртованого, висококваліфікованого трудового колективу. Він створений давно, люди мають великий трудовий стаж на одному підприємстві. А це – неоціненний досвід та уміння. Робітникам, які тут трудяться, під силу виконання будь-яких зварювальних робіт (на підприємстві, крім інших, застосовується аргонове зварювання). Втім кадрова проблема все ж існує. Тому що одна справа зварник, який зварює конструкції, і зовсім інша – проведення робіт, пов’язаних з ремонтом автомобілів або автобусів. За словами Олександра Волика, з цим треба народитися. Молоді ж люди не поспішають обирати робітничу професію того ж зварника, автослюсаря чи слюсаря механоскладальних робіт, маляра. Тому доводиться обходитися власними перевіреними силами. Це люди, які все трудове життя віддали праці на ТОВ «Автомаш-Лубни».
Великий стаж роботи на підприємстві мають брати Сергій і Анатолій Гаврики, які займаються ремонтом автобусів. У бригаді, хоч і неповній, також працює Сергій Костюк. Вони здійснюють зварювальні роботи, збирання і фарбування автотранспортних засобів. На хорошому рахунку слюсарі Володимир Яковенко, Павло Лозицький, Олександр Шведько і Андрій Тітов, токарі Олексій Плис, Юрій Сергієнко.
На заводі працює лабораторія по технічному контролю (начальник Сергій Федченков, помічник Віталій Ткаленко), яка має відповідне обладнання, що дозволяє якісно здійснювати необхідні діагностичні роботи. Словом, навіть у нинішньому непростому житті ТОВ «Автомаш-Лубни» продовжує працювати, примножуючи славу Лубен, як автомобільного міста.
Олександр МІЩЕНКО.
Знімки автора.
Підписуйтесь на нас у facebook !!!
А також читай: Оголошення: РОБОТА !!!!!!
Станьте одним із 4 000 передплатників. Газета "Лубенщина" завжди з вами