10 грудня у Першій гімназії імені Матвія Номиса відбувся важливий та надзвичайно актуальний тренінг із травмапедагогіки для вчителів початкової школи. Захід провели досвідчені тренерки Марина Полигач та Оксана Педоряка, які поділилися сучасними підходами до підтримки дітей у стані стресу та створення безпечного освітнього середовища.
Протягом тренінгу педагоги занурилися у ключові теми, що допомагають краще розуміти поведінку та емоційні реакції учнів молодшого шкільного віку. Учасники розглянули, що таке стрес, як розпізнавати його основні ознаки, які особливості має перебіг стресових реакцій у дітей та які можуть бути їхні наслідки.
Особлива увага була приділена практичним інструментам, які педагоги можуть одразу застосовувати у своїй щоденній роботі. Тренерки презентували стратегії «миттєвої самодопомоги» — дієві техніки, що допомагають швидко знизити рівень напруги та підтримати емоційну рівновагу дитини прямо в моменті.
Педагоги також опрацювали алгоритм «Як надавати розвивальний зворотний зв’язок». Цей підхід мотивує учнів до навчання, сприяє формуванню відчуття підтримки й безпеки, підсилює віру у власні сили, а також допомагає вчителям розбудовувати ефективну комунікацію з дітьми.
Тренінг став вагомим кроком у зміцненні професійної компетентності вчителів у роботі з дітьми, які переживають стресові чи емоційно напружені стани. Захід сприяв формуванню більш чутливого, уважного та безпечного освітнього простору, у якому кожна дитина може почуватися підтриманою.





