Під час засідання педагогічної ради головним питанням було "Емоційно-безпечна школа: кроки до впровадження травмапедагогіки».
У форматі тренінгу Євгенія Мокренко та Світлана Головко ознайомили педагогів із поняттями стресу, його проявами в дітей та дорослих, методами профілактики стресу й техніками самовідновлення.
Під час заняття учасники виконували практичні вправи на саморегуляцію, заземлення, розвиток швидкості реакції та інші техніки, що допомагають підтримувати емоційну рівновагу як у професійному середовищі, так і в особистому житті.
Учителі відзначили практичність порад, атмосферу довіри та корисність запропонованих інструментів для створення безпечного, підтримувального освітнього простору.
Адже емоційно-безпечна школа починається з педагога, який розуміє, відчуває та вміє підтримати й дитину, і себе.
Дякуємо Dialogue for Understanding e.V. Травмапедагогіка для українських шкіл
Обʼєднання «Агенція розвитку освітньої політики за надані інформаційні ресурси та підтримку.
Усі реакції:
24Наталія Ганага, Алла Володимирівна та ще 22

 
	



