Сучасний світ стрімко розвивається, і цифрові навички сьогодні такі ж важливі, як уміння читати чи писати.
У період з 20 по 24 жовтня Гімназія імені Володимира Малика стала справжнім осередком цифрових інновацій, провівши насичений Тиждень сучасних інформаційних технологій. Учні школи занурилися у захопливий світ новітніх технологій та сучасних гаджетів, перетворивши навчання на цікаву пригоду.
Програма Тижня була максимально практичною та відповідала віковим особливостям школярів.
Протягом кількох днів учні 5–9 класів мандрували світом технологій, брали участь у змаганнях, створювали власні цифрові проєкти, навчалися мислити критично й використовувати ІТ не лише для розваг, а й для добра.
Так, п’ятикласники вирушили у захопливу онлайн-гру “Мандрівка безпечним Інтернетом”, де проходили чотири станції: “Парольний майстер”, “Хто в мережі?”, “Фейк чи факт?” та “Секрет доброго користувача”. Вони створювали надійні паролі, розпізнавали небезпечні ситуації, відрізняли фейки від фактів і формулювали власні правила безпечного користувача.
Учні 6 класу працювали над темою “Мій розумний день”, створюючи свій тижневий розклад у Google Таблицях. Вони планували час для навчання, відпочинку та користування гаджетами. Завдяки цьому діти побачили, як важливо знаходити баланс між навчанням, дозвіллям і реальним спілкуванням. Крім того, учні 6-х класів мали ще один проєкт - "Створення піксельних зображень засобами текстового процесору", демонструючи неочікувані можливості звичних програм.
Семикласники у проєкті “Код добра” довели, що технології можуть служити добрим справам. Вони створювали сайти та постери, присвячені допомозі тваринам, підтримці літніх людей та екологічним ініціативам. Також на учнів чекав цікавий проєкт "Асоціативний скетч", завдяки якому школярі створювали власні й оригінальні емблеми.
Для восьмикласників був організований актуальний ігровий формат "Правда чи фейк", який допоміг учням розвинути критичне мислення та навички перевірки інформації в епоху маніпуляцій.
Дев’ятикласники досліджували тему “Мій цифровий образ”. Вони аналізували, яку інформацію можна знайти про себе онлайн, створювали інфографіки й “Цифрові кодекси поведінки”, де визначали правила відповідальної та безпечної присутності в мережі. Учні зрозуміли, що цифровий слід залишається назавжди, тож варто дбати про свій позитивний імідж. Крім того, учні 9-х класів активно продемонстрували свої знання, командний дух та креативність в грі «Хто зверху?»
Також учнями 7-В класу було ініційовано проведення ритмічної руханки в рамках даного предметного тижня і з метою, що не слід забувати робити рухливі вправи між сидінням за комп'ютером.
Тиждень інформатики став не просто серією занять, а справжньою подорожжю у світ цифрової грамотності, безпеки та доброти.
Гімназія ім.Володимира Малика





