Сучасний світ змінюється надзвичайно швидко, цифровізація та розвиток штучного інтелекту відкривають нові можливості, але водночас формують і нові виклики у сфері захисту прав споживачів.
25 вересня 2025 року відбулася гостьова лекція за участі працівників Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області зі студентами 2 та 3 курсів, які навчаються за ОПП "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність". Темою лекції стало питання: «Якість обслуговування – запорука довіри споживача». Під час заняття було роз’яснено:
- порядок захисту прав споживачів у разі порушення умов договору щодо виконання робіт або надання послуг;
- були розглянуті та обговорені кейси з реальних ситуацій;
- надано інформацію про заходи, спрямовані на зменшення вживання тютюнових виробів та попередження їх шкідливого впливу на здоров’я.
Подібні заходи дозволяють студентам не лише поповнити теоретичні знання, а й набути практичні навички, необхідні для ефективного захисту своїх прав у сучасних ринкових умовах.
ВСП " Лубенський фінансово-економічний фаховий коледж ПДАУ"





