Розвиток емоційного інтелекту у дошкільнят має таке ж значення, як навчання читанню чи математиці.
Діти, які вміють розпізнавати й називати власні почуття, легше будують стосунки, швидше знаходять друзів та навчаються співпереживати. Гра-заняття для дошкільнят середньої групи "Ромашка" та старшої групи "Калинка", сприяли розвитку емоційного інтелекту. Під час заняття діти вирушили в уявну подорож автобусом і робили зупинки на станціях: радості, суму, злості, закоханості, здивуванню. На кожній зупинці вони знайомились та обговорювали зображену емоцію, обговорювали ситуації, коли вона виникає, та вчилися способам її вираження чи подолання.
Уміння керувати емоціями допомагає уникати конфліктів, краще розуміти інших і впевнено почуватися у будь-якому колективі. Саме тому важливо з раннього віку пропонувати малюкам цікаві ігри та вправи, що розкривають їхній внутрішній світ.
Практичний психолог - Юлія Карпенко