Світлана Головко та Євгенія Мокренко провели майстерку «Як залишатися в ресурсі: фішки травмапедагогіки».
Разом говорили про те, чим живе сучасний світ, як впливає стрес на наш організм та які ресурси допомагають відновлювати баланс.
Учасники не тільки отримали теоретичні знання, а й занурилися в практичні вправи:
«Постукування» – ритмічні рухи під запальну музику, що допомагають зняти напругу та відчути легкість;
«Батарейка» – можливість оцінити свій рівень ресурсу «тут і зараз» та усвідомити, що його наповнює;
«Родзинка» – вправа на пропрацювання власних почуттів та емоцій через уважне ставлення до простих речей;
«Правда чи міф» – інтерактивна гра для розвінчування стереотипів про стрес; дихальні практики, які допомагають стабілізувати стан і повернути спокій.
Окремо зупинилися на важливому: учителі мають уміти віднаходити ресурси для власної стійкості, адже саме вони є опорою для дітей. Турбота про себе — це не розкіш, а необхідність, яка напряму впливає на атмосферу в класі та на відчуття безпеки учнів.
Загальні враження — лише позитивні!
Дякуємо партнерам Обʼєднання «Агенція розвитку освітньої політики" та Dialogue for Understanding e.V. за надані знання та матеріали, а також всім учасникам за теплу атмосферу, відкритість і готовність ділитися власними історіями. Разом ми вчимося берегти себе та залишатися в ресурсі навіть у непрості часи.