СТЕМ-освіта традиційно асоціюється з точними науками. Проте її потенціал може бути успішно реалізований і на уроках української мови.
Під час закріплення знань із теми «Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку» учні 9-х класів узяли участь в інженерному челенджі "Побудуй мостову конструкцію речення". Гімназисти створили "мостову конструкцію", яка ілюструвала складне речення з різними видами зв'язку, розрахували можливі комбінації простих речень, проаналізували пропорційність "частин моста",а потім назвали види зв'язку та пояснили вживання розділових знаків.
Інша група юних науковців здійснила наукове дослідження "Аналіз частотності вживання різних видів речень у текстах", провела статистичний аналіз отриманих даних, створила діаграми для візуалізації частотності та "Дерево зв'язків складного речення".
Не обійшлося цього дня й без наукового експерименту "Вплив інтонації на розуміння безсполучникового зв'язку", під час якого учні записали на аудіо різні варіанти прочитання одного й того ж складного безсполучникового речення, змінюючи інтонацію між простими реченнями, а потім запропонували ровесникам прослухати записи та визначити смислові відношення між простими реченнями в кожному варіанті.
Ось так інженерія, математика й технології допомогли зробити вивчення складної теми більш інтерактивним, практичним та пов'язаним з різними галузями знань.