В ході аналізу фахівці встановили, що гелікоптер Кутового потрапив у туман з видимістю менше 300 метрів і низькою хмарністю.
Про це інформує Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами у своєму звіті.
«Аварія вертольота Robinson R44 II UR-KTB 21 жовтня 2019 року в Полтавській області, в результаті якої загинув екс-міністр аграрної політики Тарас Кутовий, найімовірніше сталася через людський фактор», — вважають у Нацбюро.
У звіті зазначено, що Кутовий, який пілотував вертоліт, увечері 20 жовтня подав заявку на використання повітряного простору, щоб летіти зі злітно-посадкового майданчика «Київ-Челлендж» в с. Нижні Млини Полтавської області. Він отримав дозвіл від Украероруху.
«О 12:45 диспетчер польотної інформації проінформував пілота, що у Лубнах об 04:55 була видимість до 100 метрів, туман. Пілот підтвердив отримання інформації. У подальшому пілот на радіозв'язок не виходив і на запит диспетчера о 13:27 не відповідав», — встановили слідчі.
Таким чином, експертиза засвідчила, що вертоліт Тараса Кутового потрапив в туман з видимістю менше 300 метрів і низькою хмарністю.
«Пілот почав швидке вертикальне зниження, щоб бачити наземні орієнтири і зачепив лижами шасі верхні гілки дерева», — повідомляють в Нацбюро.
Таким чином, експерти прийшли до висновку, що найбільш імовірною причиною катастрофи став людський фактор, оскільки при прийнятті рішення щодо виконання вильоту пілот не ретельно проаналізував зональні прогнози для польотів на низьких рівнях.
Джерело: Аgravery