ukenru

Що робити, коли випадково розбили чи пошкодили товар в магазині

rozbulu 29102019Досить часто трапляються такі неприємні ситуації, коли в магазині покупець ненароком впускає або ж зачіпає товар, який лежить неналежним чином, і він розбивається чи пошкоджується. І, як правило, працівники магазину/адміністрація/охорона починають відразу вимагати сплатити кошти за зіпсований товар.

У таких ситуаціях, перш за все, потрібно з’ясувати, хто насправді винен в тому, що товар пошкоджено – покупець, адміністрація магазину, яка неправильно зберігала/розмістила цей товар в торговельному залі, чи можливо зовсім інший покупець?

Важливо зазначити, що Закон України «Про захист прав споживачів» у таких ситуаціях однозначно захищає покупця (споживача). Споживач не зобов’язаний нести відповідальність за неправильно обладнані торговельні зали. Однак в таких ситуаціях часто буває багато нюансів. Згідно зі статтею 323 Цивільного кодексу України, ризик випадкового знищення та випадкового пошкодження (псування) майна несе його власник, тобто магазин. Відповідно до статті 668 Цивільного кодексу України ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до покупця з моменту передання йому товару. Тобто, коли продукція не передана покупцю, ризик пошкодження лежить на власникові/магазинові, а тому покупець не повинен сплачувати кошти за розбитий/зіпсований товар, оскільки він ще не придбав його.

Слід підкреслити, що вину покупця, може встановити тільки суд. Тобто покупець повинен пам’ятати – нічого на місці не оплачується, на місці тільки фіксується.

Якщо адміністрація магазину вимагає сплатити кошти за зіпсований товар, покупець повинен пам’ятати, що відповідно до частини 2 статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право на вільний вибір товарів і послуг у зручний для нього час та на вільне використання електронних платіжних засобів з урахуванням режиму роботи та обов'язкових для продавця (виконавця) форм (видів) розрахунків, установлених законодавством України.

Продавець (виконавець) зобов'язаний всіляко сприяти споживачеві у вільному виборі продукції та форм її оплати.

Забороняється примушувати споживача придбавати продукцію неналежної якості або непотрібного йому асортименту.

Відповідно до статті 19 Закону України «Про захист прав споживачів» забороняється нечесна та агресивна підприємницька практика. Агресивною вважається підприємницька практика, яка фактично містить елементи примусу, докучання або неналежного впливу та істотно впливає або може впливати на свободу вибору або поведінку споживача стосовно придбання продукції.

У випадку, коли після всіх аргументів вас однаково продовжують примушувати платити за розбитий/пошкоджений товар ви повинні викликати поліцію.

Джерело: http://www.uarp.org/

Погода

Погода

Курс валют

Календар

Листопад, 2020
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
Вашнування всіх святих і поминання померлих
234
День залізничника
5678
іменини Дмитра
9
День української писемності та мови. День книги рекордів Гіннеса
10
Параскеви П'ятниці
11
іменини Анастасії
121314
Міжнародний день логопеда
15
16
Всесвітній день ґудзиків
17
Міжнародний день студентів. День працівників сільського господарства (третя неділя листопада)
18192021
День гідності і свободи. Іменини Михайла
22
23242526272829
30      
  • Станьте одним із 4 000 передплатників. Газета «Лубенщина» завжди з вами
  • Передплати газету лубенщина лише за 15,50
  • "Лубенщина" у форматі PDF - вигідно і зручно!
  • Як подати оголошення на сайті газети "Лубенщина"
  • Допоможіть своєму клієнту знайти вас! Додайте інформацію про вашу організацію в Довідник підприємств!

Україна і Світ

Держпослуги для українців: коли не вимагатимуть довідку про склад сім'ї і які новації чекають на прописку

dovidka 25112020За словами Михайла Федорова, Мінцифри ліквідує для українців додаткові бюрократичні процедури та спрощує адміннавантаження.

Детальніше...

У с.Опішня відкрили Музей звареного борщу

borsch 24112020 1У засновниці музею є не менш як 365 борщових рецептів, серед яких – весільний, поминальний, зимовий, літній, а також білий і коричневий.

Повна назва закладу – Музей звареного борщу, тому що в музеї борщ готуватимуть прямо на місці. Серед музейних експонатів є буряк, капуста квашена і маринована, цибуля і часник. 

Детальніше...

Кабінет міністрів прийняв рішення про посилення карантинних обмежень в Україні через коронавірус. Зміни почнуть діяти з 14 листопада (субота) до 30 листопада (понеділок)

karantun 1211202011 листопада Кабінет Міністрів України під час засідання ухвалив рішення про впровадження загальнодержавного карантину. Вводяться обмеження, які діяли у попередніх варіантах карантину на територіях з помаранчевою епідемічною зоною.

Детальніше...

Замовити рекламу

Автомагазин Автогалактика

Видавництво Лубни

Контакти

  • Адреса: 37500, м. Лубни, проспект Володимирський, 43 (вхід з двору), 2-й поверх.
  • Телефон: +38(05361)61651
  • Телефон: +38(05361)74556
  • E-Mail: Lubenschina@ukr.net

Телефони

  • Директор підприємства (редактор) (05361) 6-11-20, (05361) 6-14-58, 063-607-88-24
  • Журналіст (05361) 6-14-68
  • Головний бухгалтер (менеджер з реклами) (05361) 6-16-51, 050-261-96-96
  • Оператори комп’ютерної верстки (05361) 7-45-56

Інформація

  • - Директор підприємства (редактор): Олександр Міщенко
  • - Індекси 61247. 61501. 61502
  • - Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації ПЛ 1240-497ПР

Угода

  • - За точність викладених фактів відповідальність несе автор
  • - За зміст та достовірність інформації у рекламі відповідальність несе рекламодавець
  • - Редакція не завжди поділяє позицію авторів публікацій
  • - Редакція залишає за собою право скорочувати матеріали
  • - При використанні, або копіюванні матеріалів з сайту, посилання на сайт газети "Лубенщина" - обов'язкове!
© 2018 Газета Лубенщина. Всі права захищені.

Карта сайта | Політика конфіденційності

Пошук по сайту