Формування психологічної компетентності педагогів. Збереження ментального здоров’я учасників освітнього процесу все це теми, метою яких є розширення знань щодо створення психологічно безпечного освітнього середовища,
сприяння розвитку психологічної компетентності педагогів з питань резильєнтності у дітей; вдосконалення навичок володіння психологічними техніками самодопомоги при стресі; розвитку навичок володіння техніками фасилітації; вдосконалення знань, вмінь і практичних навичок з надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу, базового ставлення до дітей, що пережили психотравмуючі події для педагогів гімназії був проведений тренінг «Формування психологічної компетентності педагога з розвитку резильєнтності у дітей та базового ставлення до дітей, що пережили психотравмуючі події»
Вказаний тренінг проходив в рамках Всеукраїнської програми ментального здоров’я « Ти як?»,
#тияк. Учасники вивчали та обговорювали наслідки стресу на організм дитини, а також особливості реагування відповідно вікових норм, відпрацьовували техніки зняття стресу у дітей, вибудовували кроки самодопомоги та допомоги іншим, формували вміння надання підтримки учасникам освітнього процесу. Захід сприяв підвищенню психологічної компетентності педагогів та відновленню власного ресурсу. По закінченню педагоги наголосили про важливість та необхідність даної теми та подякували за організацію даного тренінгу.
Практичний психолог Юлія Карпенко