Провідною ідеєю, висунутою у вимогах стандарту організації освітньої діяльності, є створення умов, що забезпечують розвиток творчого потенціалу особистості, її підготовку до життя. Тому одним із завдань системи освіти є формування загально-культурних компетентностей учнів, розвиток творчих, духовних та фізичних можливостей особистості, формування міцних основ моральності та здорового способу життя.
Завдання вчителя при цьому полягає не тільки в тому, щоб дати учням якомога глибші знання з предмета, а й розвинути творчі здібності кожної дитини, сформувати вміння управляти процесами творчості: фантазуванням, розумінням закономірностей, розв'язанням складних проблемних ситуацій.
Однією з форм розвитку пізнавальної активності учнів є проведення предметних тижнів. І саме під час їх проведення ми можемо залучити практично всіх дітей, створити умови, за яких вся школа від малого до великого протягом певного терміну буквально занурюватиметься в запропоновану освітню область,об'єднуючи спільною ідеєю всіх учнів і педагогів.
Саме таким став початок мистецько-технологічного тижня, під час якого в рамках STEM-освіти в Лубенській Гімназії «ПРОСВІТ» ЛМР було проведено уроки-демонстрації, уроки-практики, уроки-лекції під загальною темою: «3D-друк - технологія майбутнього». Їх провели учитель трудового навчання Володимир Романенко й аспірант інституту Загальної Енергетики Національної Академії Наук Владислав Романенко, наш випускник 2015 року і багаторічний активний прихильник адитивних технологій.
У межах цих уроків, з розповідей і демонстраційних відео гімназисти 1-9 класів дізналися про 3D-друк, його стрімкий розвиток, якими засобами він здійснюється, які види адитивних технології існують, у яких сферах людської діяльності мають застосування. Крім того, дітям практично було продемонстровано технологічну послідовність виготовлення нескладних виробів або їх деталей. Усе розпочиналось із задуму, що набував віртуальних обрисів під час моделювання в САD-програмі Fusion 360 і слайсера CURA для розуміння, що потрібно виконати принтеру з допомогою j-кодів. Далі учні спостерігали за робочим циклом. Це було для них найцікавіше, але декого чекало розчарування, адже на відміну від звичайного принтера, процес затягувався на тривалий період. Та попри це, на обличчях спостерігався подив, а очі світилися захопленням, особливо у малечі. Додавали куражу дітлахам і різноманітні поробки від доміно і годинникового механізму аж до роздрукованої скан-копії голови.
Не оминули організатори уроків і тему війни в Україні, як сучасна технологія 3D різними новаціями допомагає нашим захисникам боронити рідну землю. На один з таких уроків завітав наш випускник 2007р., учасник бойових дій з 2014 року і до цього часу, Куц Олександр. Він звернувся до присутніх зі словами вдячності за ту допомогу від великої родини Гімназії «ПРОСВІТ», яку вона надала їхньому підрозділу і завірив, що поки вони тримають рубежі, ворог не пройде. У відповідь учні висловили йому свою шану під оплески.
Наприкінці кожного уроку було проведено взаємні бліц - опитування, метою яких була ліквідація білих плям з даної теми. Дитяча аудиторія дякувала організаторам уроків та висловлювала надію на проведення подібних уроків, що знайомитимуть їх з такими корисними технологічними новинками.
Заступник директора Наталія Романенко