Педагогічна рада з елементами тренінгу

Педагогічна рада з елементами тренінгу

  Технологія формувального оцінювання проста й складна водночас. Проста, бо інструментарій вже є готовий і створити власний - теж не проблема.
Складна, бо треба переосмислити свою вчительську роль. Це не контрольне оцінювання, де ви ставите відмітку за репродукцію знань. Це спосіб зібрання інформації про те, як учні просуваються в своєму навчанні, з якими проблемами стикаються, наскільки вміють їх долати, а також це - розширений зворотній зв'язок для учнів. Формувальне оцінювання призначене, передусім, для відслідковування розвитку компетентностей і, як правило, не перетворюється в оцінку в журналі.
Щоб побачити проблему впровадження формувального оцінювання з різних сторін, проаналізувати її переваги й недоліки, структурувати знання з теми й побачити нові перспективи, розробити критерії формувального оцінювання, педагоги використали метод «Шести капелюхів мислення».
Команда «Червоного капелюха» описувала відчуття, які в неї викликало формувальне оцінювання, не опираючись на логіку, та презентувала критерії оцінювання. 
Члени «Білого капелюха» систематизували інформацію, наводили об’єктивні факти з даного питання. 
Знавці «Чорного капелюха» аналізували слабкі сторони, проблеми й небезпеки. 
Команда «Зелений капелюх» висунула нові ідеї та припущення, намітила перспективи роботи над формувальним оцінюванням;  група «Жовтий капелюх» визначила його сильні сторони, а «Синього капелюха» підсумувала вищесказане, акцентувавши увагу на причинах і наслідках формувального оцінювання.  Учителі дізналися про нові підходи до оцінювання учнів, що призначені для відслідковування розвитку компетентностей. 
Зрозуміли важливість розширеного зворотного зв’язку зі школярами; відзначення досягнень учнів на різних етапах опановування ними навчального матеріалу; фіксування індивідуальної освітньої траєкторії кожної особистості, адже вдало підібрані форми вираження оцінних суджень стимулюють успішність школярів, упливають на їхню поведінку й діяльність у майбутньому, сприяють активності в самореалізації.
 Із результатами досліджень, проведених cеред учнів 9-11 класів щодо отримання інформації про критерії, правила й процедури оцінювання навчальних досягнень, ознайомила практичний психолог Яцина Н.М.
Учасники педагогічного засідання переконалися, що формувальне оцінювання – це цілеспрямований неперервний процес спостереження за навчанням учнів, який підтримує впевненість здобувачів освіти в тому, що кожен із них – успішний та особливий, здатний покращити свої результати.
 
Катерина Самокиша,
заступник директора з навчальної роботи

Календар свят

Травень, 2024
ПнВтСрЧтПтСбНд
  1
Міжнародний день праці.
Іменини святкує Єремія.
2345
День Львова.
Пасха, Великдень, Воскресіння Христове (православні).
Іменини святкує Ірина.
6789
Літнього Миколая.
101112
День матері.
131415
Міжнародний день сім'ї.
День Європи в Україні.
16
День вишиванки.
171819
Трійця (римо-католики).
2021
Іменини Констанина і Олени.
22232425
День філолога.
26
2728293031  

Онлайн-передплата

Лубенщина онлайн-передплата

Реклама

Замовити рекламу

Як стати журналістом

Привітання в газеті

Видавництво Лубни

Погода

Погода

Курс валют

Контакти

  • Адреса редакції: 37500, м. Лубни, проспект Володимирський, 43 (вхід з двору), 2-й поверх.
  • Телефон: +38(05361)61651
  • Телефон: +38(05361)74556
  • E-Mail: Lubenschina@ukr.net

Телефони

  • Директор підприємства (редактор) (05361) 7-45-56
  • Головний бухгалтер (менеджер з реклами) (05361) 6-16-51

Інформація

  • - Директор підприємства (редактор): Олександр Міщенко
  • - Індекси 61247. 61501. 61502

Угода

  • - За точність викладених фактів відповідальність несе автор
  • - За зміст та достовірність інформації у рекламі відповідальність несе рекламодавець
  • - Редакція не завжди поділяє позицію авторів публікацій
  • - Редакція залишає за собою право скорочувати матеріали
  • - При використанні, або копіюванні матеріалів з сайту, посилання на сайт газети "Лубенщина" - обов'язкове!