Педагогічна рада з елементами тренінгу

Педагогічна рада з елементами тренінгу

  Технологія формувального оцінювання проста й складна водночас. Проста, бо інструментарій вже є готовий і створити власний - теж не проблема.
Складна, бо треба переосмислити свою вчительську роль. Це не контрольне оцінювання, де ви ставите відмітку за репродукцію знань. Це спосіб зібрання інформації про те, як учні просуваються в своєму навчанні, з якими проблемами стикаються, наскільки вміють їх долати, а також це - розширений зворотній зв'язок для учнів. Формувальне оцінювання призначене, передусім, для відслідковування розвитку компетентностей і, як правило, не перетворюється в оцінку в журналі.
Щоб побачити проблему впровадження формувального оцінювання з різних сторін, проаналізувати її переваги й недоліки, структурувати знання з теми й побачити нові перспективи, розробити критерії формувального оцінювання, педагоги використали метод «Шести капелюхів мислення».
Команда «Червоного капелюха» описувала відчуття, які в неї викликало формувальне оцінювання, не опираючись на логіку, та презентувала критерії оцінювання. 
Члени «Білого капелюха» систематизували інформацію, наводили об’єктивні факти з даного питання. 
Знавці «Чорного капелюха» аналізували слабкі сторони, проблеми й небезпеки. 
Команда «Зелений капелюх» висунула нові ідеї та припущення, намітила перспективи роботи над формувальним оцінюванням;  група «Жовтий капелюх» визначила його сильні сторони, а «Синього капелюха» підсумувала вищесказане, акцентувавши увагу на причинах і наслідках формувального оцінювання.  Учителі дізналися про нові підходи до оцінювання учнів, що призначені для відслідковування розвитку компетентностей. 
Зрозуміли важливість розширеного зворотного зв’язку зі школярами; відзначення досягнень учнів на різних етапах опановування ними навчального матеріалу; фіксування індивідуальної освітньої траєкторії кожної особистості, адже вдало підібрані форми вираження оцінних суджень стимулюють успішність школярів, упливають на їхню поведінку й діяльність у майбутньому, сприяють активності в самореалізації.
 Із результатами досліджень, проведених cеред учнів 9-11 класів щодо отримання інформації про критерії, правила й процедури оцінювання навчальних досягнень, ознайомила практичний психолог Яцина Н.М.
Учасники педагогічного засідання переконалися, що формувальне оцінювання – це цілеспрямований неперервний процес спостереження за навчанням учнів, який підтримує впевненість здобувачів освіти в тому, що кожен із них – успішний та особливий, здатний покращити свої результати.
 
Катерина Самокиша,
заступник директора з навчальної роботи

Календар свят

Вересень, 2024
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
День знань.
2345678
Різдво Пресвятої Богородиці.
91011121314
Воздвиження Чесного Хреста.
15
Всенародний день батька.
1617
День рятувальника.
День працівників лісу.
Іменини святкують Ілля, Софія, Віра, Надія, Любов.
1819202122
День осіннього рівнодення.
День партизанської слави України.
23242526272829
День пам’яті трагедії Бабиного Яру.
30
День перекладача.
Всеукраїнський день бібліотек.
День усиновлення.
      

Онлайн-передплата

Лубенщина онлайн-передплата

Реклама

Замовити рекламу

Як стати журналістом

Привітання в газеті

Видавництво Лубни

Погода

Погода

Курс валют

Контакти

  • Адреса редакції: 37500, м. Лубни, проспект Володимирський, 43 (вхід з двору), 2-й поверх.
  • Телефон: +38(05361)61651
  • Телефон: +38(05361)74556
  • E-Mail: Lubenschina@ukr.net

Телефони

  • Директор підприємства (редактор) (05361) 7-45-56
  • Головний бухгалтер (менеджер з реклами) (05361) 6-16-51

Інформація

  • - Директор підприємства (редактор): Олександр Міщенко
  • - Індекси 61247. 61501. 61502

Угода

  • - За точність викладених фактів відповідальність несе автор
  • - За зміст та достовірність інформації у рекламі відповідальність несе рекламодавець
  • - Редакція не завжди поділяє позицію авторів публікацій
  • - Редакція залишає за собою право скорочувати матеріали
  • - При використанні, або копіюванні матеріалів з сайту, посилання на сайт газети "Лубенщина" - обов'язкове!