Академічна доброчесність - це доброчесність у сфері науки та освіти. Чи може людина, яка бере хабарі, бреше, хитрує, бути доброчесною в освіті? Мабуть, ні. Доброчесність у повсякденному житті та академічна доброчесність взаємопов’язані між собою.
Суспільство зараз толерує недоброчесність, тож працювати над цим питанням, виховувати академічну доброчесність є справою не одного дня.
17 лютого для учнів 9-Б було проведено виховну годину "«Академічна доброчесність – шлях до успіху»
Софія Кривохижа та Андрій Миронов, розігруючи сценку-діалог «Чи потрібна дітям доброчесність?» спробували з'ясувати чи доречна доброчесність у школі та чи стосується вона лише дорослих.
За допомогою "Хмари слів" учні ознайомились з поняттям "академічна доброчесність", яке визначене в Законі "Про освіту". Розглянули кейси «Принципи академічної доброчесності» (гра "Збери слова"), навчилися відрізняти види порушень академічної доброчесності (гра "Kahoot").
Дев'ятикласники ознайомилися з відповідальністю, яка передбачена законом за не доброчесність та за допомогою гри "Драбина доброчесності" вибудовували свої кроки до досягнення успіху.
Наприкінці заходу діти створили "Кодекс честі у навчанні" та пообіцяли поводитись етично в усіх ситуаціях, чесно докладати власних зусиль для виконання творчих, інтелектуальних або наукових завдань, визнавати і поважати роботу та права інших.
Доброчесність – це не явище природи,
воно не змінюється з часом
та не залежить від пори року.
Доброчесність – це внутрішній стан.
Джон Д.МакДональд
Ірина Семенова, класний керівник 9-БЗОШ №2